Effekt / Vridmoment
200 hk / ? Nm
Motor, växellåda och avgassystem
Ca18det
1.8L turbo
Bytt motor till en som inte har gått lika långt ca 12000mil
5växlad original-låda med Shortshift
Act tryckplatta och lamell
Steg 2 chip
wahlbro 255 pump
T28 turbo
3"catback med 4,5" utblås
öppetfilter med 3" anslutning
En hks liknande dumpventil
Oljekylnings kitt sitter på.
FMIC kitt.
Effekt och prestanda (ingående)
Steg 2 chip
Laddar ungefär 0,9 bar
så lite över 200hk kanske
Chassi
Koni dämpare med sänkfjädrar runtom relativt stum
Fälgar, däck och bromsar
Original bromsar
Nya skivor fram.
Sommarhjul:
17" pulverlackade svarta OZ fälgar
225-45-17 Sunny däck
vinterhjul:
17" ACE fälgar
225-45-7 Sunny dubbdäck
Interiör / Inredning
Svart mocca ratt
3 digitala mätare för vattentemp, oljetemp och oljetryck
svart lackade plast detaljer.
Svart sportstol från Recaro med powerrail monterat på förarsidan
Bilstereo och multimedia
Någon JVC stereo
Mutant 6'9or fram
Jbl 6'9or bak med ett JBl GTO steg.
Exteriör / Styling
Klarglas framlyktor med Bi-xenon.
Klarglas blinkers fram och på sidorna.
Mattsvart baklucka.
Liten regplåt fram.
Röktonade eftermarknads bakljus
Borttagen antenn och bakre vindrutetorkare
Kolfiber panel under baklysena.
Framtidsplaner
Komplett R34 front ska monteras (Inköpt)
3" catback (Fixat)
Oljekylare (Fixat)
frontmonterad intercooler (Fixat)
Laddtrycksmätare (Fixat)
Steg 1 chip (Fixat)
Steg 2 eller 3 chip (Fixat steg 2)
shortshift (Fixat)
walbro 255l pump (Fixat)
Annan ratt (Fixat)
Andra stolar (1 monterad)
Byta ena framskärmen (Fixat)
Blästrad fram, och bakvagn
med nya bussningar ska på
Ägarförhållande
Bilen införskaffades 30 november 2011