Eftersnack träff på city gross

fnatteknatte www.5100.se
29 maj 2009 · 299 Inlägg

bra träff men synd att polisen sabba allt

Nissan 200sx s13 "nismo" (1989)
mx_3_ "Glidare"
30 maj 2009 · 254 Inlägg

Hade mycket trevligt! En hel del fina bilar och riktigt roligt!

Såg att det blixtrade rätt ordentligt runt min bil, släng gärna upp bilder här, eller maila gärna om ni fick till några bra!smile

GuztavJ
30 maj 2009 · 8 Inlägg

Det var en lyckad träff tycker jag trots att blå/vit var där.... hoppas att det blir lika bra nästa träff!!

Volvo C30 R "Frugans pendlarbil" (2008)
bush1
30 maj 2009 · 43 Inlägg

mx_3_ skrev:
Hade mycket trevligt! En hel del fina bilar och riktigt roligt!

Såg att det blixtrade rätt ordentligt runt min bil, släng gärna upp bilder här, eller maila gärna om ni fick till några bra!smile

KOMMER SNART BILDER PÅ MIN HEMSIDA UNDER GALLERI O PROJEKT RUNT 250 ST BILDER

BMW 325 "E30 TURBO" (1988)
Audi S8 D2 "OMERTA" (1999)
JohanLq
30 maj 2009 · 75 Inlägg

bush1 skrev:

mx_3_ skrev:
Hade mycket trevligt! En hel del fina bilar och riktigt roligt!

Såg att det blixtrade rätt ordentligt runt min bil, släng gärna upp bilder här, eller maila gärna om ni fick till några bra!smile

KOMMER SNART BILDER PÅ MIN HEMSIDA UNDER GALLERI O PROJEKT RUNT 250 ST BILDER

Såg att du fotade min bil lite granna.. ska bli kul o se bilderna! big_smile
Riktigt läcker Audi du har btw wink

Thedriftking
30 maj 2009 ·

träffen var helt ok smile många fina bilar, bara att polisen inte va så rolig hmm förstörde ju allt! tongue   hoppas att dom kan lämna oss i fred nån gång wink

mkv Herr
30 maj 2009 · 135 Inlägg

Stort tack, riktigt kul. Tyvärr hann inte jag leka av mig däcken jag hade innan blå dök opp. Nåja.
Nån fotade min bil, vore kul att se desa foton!

Tack igen!

/M

#! /bin/death
Volvo V60 D4 "Obscurum" (2014)
jajjaj Avstängd
30 maj 2009 · 103 Inlägg

Kom till mjölby om ni e sugna på drifting. vi kör nu

fredde_86
30 maj 2009 · 192 Inlägg

det var vårt eget fel att polisen dök upp så tidigt hade inte folket börjat köra innan vakterna på mobilia åkt hade det gott bra men grymt bra träff och mycket fina bilar vad siger ni folket vi tar ett nytt försök nästa månad och styr i hopp smott o gott! Med lite skoj! Men tar samlingen vid 9 i stället. tror det blir bra! Hoppas på lika mkt folk då effter mom har vart så samlar vi i gen komm i gen då folket ska se till att dra i gång någe kul och som sagt ska det bli någe får alla hjälpas åt oki!tongue Tack för en bra kväll! Nu ska jag nanna kudden hade!

fredde_86
30 maj 2009 · 192 Inlägg

bush1 skrev:

mx_3_ skrev:
Hade mycket trevligt! En hel del fina bilar och riktigt roligt!

Såg att det blixtrade rätt ordentligt runt min bil, släng gärna upp bilder här, eller maila gärna om ni fick till några bra!smile

KOMMER SNART BILDER PÅ MIN HEMSIDA UNDER GALLERI O PROJEKT RUNT 250 ST BILDER

moste bara tala om att jag diggar din bil hårt den är grymt najs!tongue

Snoozy
30 maj 2009 ·

jajjaj skrev:
Kom till mjölby om ni e sugna på drifting. vi kör nu

Ja tack jag hör det ja!!!  hehe tänkte komma upp te er o köra men men..    hahahaha  nice träff blev det iaf  trots skjuten slang men så är det ju..  jaja de där otäcka va ju där oxå ja  hmmm.  hade man skött det där med vakten så tror jag att dom inte hade visat sig så tidigt..

bush1
30 maj 2009 · 43 Inlägg

här har ni lite bilder http://www.garaget.org/mypage/gallery.p … 16&p=1
orka ej lägga upp alla bilder men men alla bilar som e med på foton finns det fler bilder av men jag tog dom som såg bäst ut

bush1
30 maj 2009 · 43 Inlägg

fredde_86 skrev:

bush1 skrev:

mx_3_ skrev:
Hade mycket trevligt! En hel del fina bilar och riktigt roligt!

Såg att det blixtrade rätt ordentligt runt min bil, släng gärna upp bilder här, eller maila gärna om ni fick till några bra!smile

KOMMER SNART BILDER PÅ MIN HEMSIDA UNDER GALLERI O PROJEKT RUNT 250 ST BILDER

moste bara tala om att jag diggar din bil hårt den är grymt najs!tongue

tack tack blev ståendes däremot på parkeringen då bensinpumpen skar

syabo
30 maj 2009 · 1 278 Inlägg

tja bra  träff men varför måste man skräpa ner så mycket??  de låg krossad glas överallt på parkeringen! om man har druckit så kan man la ta hand om skräpet??

Street Knight
fnatteknatte www.5100.se
30 maj 2009 · 299 Inlägg

fredde_86 skrev:
det var vårt eget fel att polisen dök upp så tidigt hade inte folket börjat köra innan vakterna på mobilia åkt hade det gott bra men grymt bra träff och mycket fina bilar vad siger ni folket vi tar ett nytt försök nästa månad och styr i hopp smott o gott! Med lite skoj! Men tar samlingen vid 9 i stället. tror det blir bra! Hoppas på lika mkt folk då effter mom har vart så samlar vi i gen komm i gen då folket ska se till att dra i gång någe kul och som sagt ska det bli någe får alla hjälpas åt oki!tongue Tack för en bra kväll! Nu ska jag nanna kudden hade!

mycket bra skrivet. att folk aldrig lär sig. sladda mitt framför en vakt är som gjort att polisen ska komma

Nissan 200sx s13 "nismo" (1989)
criller Aktiv Medlem
30 maj 2009 · 1 303 Inlägg

Måste säga att det va riktigt fina bilar..men som sagt synd att farbror blå kom..men som det skrevs så skulle alla hålla sig lugna tills securitas hadde åkt från köpcentrumet men nej då..allt började med att en bmw e30 började sladda runt sen en supra och en bmw sen en bmw till och sist en skyline.. mycket tråkigt. men men det va trevligt ändå big_smile

Har en "liten" film på gång som kommer snart.. wink

Mvh

Mvh Christian
fnatteknatte www.5100.se
30 maj 2009 · 299 Inlägg

http://www.garaget.org/forum/viewtopic. … 8#p1697158

ses då

Senast redigerat av fnatteknatte (30 maj 2009)

Nissan 200sx s13 "nismo" (1989)
fnatteknatte www.5100.se
30 maj 2009 · 299 Inlägg

bush1 skrev:
här har ni lite bilder http://www.garaget.org/mypage/gallery.p … 16&p=1
orka ej lägga upp alla bilder men men alla bilar som e med på foton finns det fler bilder av men jag tog dom som såg bäst ut

tog du nåt på min?

Nissan 200sx s13 "nismo" (1989)
syabo
30 maj 2009 · 1 278 Inlägg

blev de race eller nått inne i linköping sen??smile

Street Knight
jajjaj Avstängd
30 maj 2009 · 103 Inlägg

Polisen va inte där för att vakten ringde! Utan dom visste redan om träffen...  Vi va o snacka me dom.

Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang