Angående: Träffar på vintern (med busbilarna)

Craazy_ Avstängd
23 november 2009 · 115 Inlägg

Tja , eftersom sommaren är över och alla har ställt in sina  sommarbilar (de flesta iafall) så e det många som e ute med vinterbilarna ..
Tänkte kolla om det finns nån mer som skulle tänka sig o va på och träffas vintertid på stora parkeringar runt om i östergötland? leka lite eller snacka lite .. Släng gärna in en komentar om vad ni tkr ..

_MaCCe_ Majestas
24 november 2009 · 1 319 Inlägg

Alltså, idén är rätt god och dyker säkert upp i mångas huvud...
Men egentligen hur många bilar skulle man lyckas samla ihop, och hur pass seriöst skulle det bli?

Det brukar väl bli ( åtminstonde ) 1 träff per vinter har jag för mig... Tricket är ju att samlas för att sen åka vidare till en avlägsen sjö och köra konbana smile

Team VeboTrim
Ford Sierra Laser M30b35 Turbo "The Senior six" (1986)
Nobbeoijoij
24 november 2009 · 108 Inlägg

klart man är sugen smile

Den som ingen turbo har, han får åka utan bar
BMW E36 328 "Mr Midnight purple" (1997)
Craazy_ Avstängd
24 november 2009 · 115 Inlägg

Typ Nått i den stilen , vadå de finns väll  skit många som kör vinterbilar o bakhjulsdrifft..det  går o sammala ihop folk  och det behöver inte vara 500 pers , det räcker med 30 kanske .

_MaCCe_ skrev:
Alltså, idén är rätt god och dyker säkert upp i mångas huvud...
Men egentligen hur många bilar skulle man lyckas samla ihop, och hur pass seriöst skulle det bli?

Det brukar väl bli ( åtminstonde ) 1 träff per vinter har jag för mig... Tricket är ju att samlas för att sen åka vidare till en avlägsen sjö och köra konbana smile

Niinaskyline
25 november 2009 · 455 Inlägg

Låter som en bra idé! Men måste de vara seriöst på vintern då? Dom flesta har ju bara skit bilar tycker jag eller ska jag säga inte så vackra kanske tongue

Craazy_ Avstängd
25 november 2009 · 115 Inlägg

haha vem bryr sig , vinter = skitbilar hehe ,, träffas för skojjs skull, hoppas på lite snö bara ..ingen förväntar sig stylad supra , lr ferarrii som ska dyka upp , om ni hajjar vad jag menar smile

Car_Babe skrev:
Låter som en bra idé! Men måste de vara seriöst på vintern då? Dom flesta har ju bara skit bilar tycker jag eller ska jag säga inte så vackra kanske tongue

Niinaskyline
30 november 2009 · 455 Inlägg

Fast de skulle ju va coolt om de kom en supra eller skyline wink haha.
Men aif skitbilar som sagt big_smile haha

76Lubricants SpeedFreakz Sweden
1 december 2009 · 1 778 Inlägg

Jo men vi brukar ju va ganska många på city gross parekringen så fort de kommer lite snösmile?

BMW följer inte utvecklingen, BMW leder den!
The spirit of 76. www.76olja.nu
Craazy_ Avstängd
1 december 2009 · 115 Inlägg

De så Många som snackar om det men de typ ingen som vill anmäla sig eller göra sin röst hörd här på tråden , komigen folket släng upp en komentar , så vi får en lika lyckad vinter som sommar ,,

76Lubricants SpeedFreakz Sweden
1 december 2009 · 1 778 Inlägg

De kanske beror på att farbror blå har en förmåga att dyka upp när man startar en tråd på garaget o bestämmer ett datum;)

BMW följer inte utvecklingen, BMW leder den!
The spirit of 76. www.76olja.nu
GTI-TDI bass i stora lass
2 december 2009 · 203 Inlägg

låter skoj med en vinterträff i trakten wink nu när man har köpt bakhjulsdrift big_smile

Niinaskyline
3 december 2009 · 455 Inlägg

marwin_of_sweden skrev:
De kanske beror på att farbror blå har en förmåga att dyka upp när man startar en tråd på garaget o bestämmer ett datum;)

Ssssschhhh då äre bäst vi håller tysta wink.

meatos
3 december 2009 · 424 Inlägg

Är på när det kommer lite snö så kan det bli kul med flera bilar som är ute o leker tillsammans.I norrköping isf, tänker inte åka någon längre sträcka med skitbilen. Bra träning till våren när supran ska ut och så kan man ju hjälpas åt att dra upp varandra om det behövs wink

Craazy_ Avstängd
3 december 2009 · 115 Inlägg

så sant så hehe,, linköping kan du ju fan ta dej fram till hehe tongue

meatos skrev:
Är på när det kommer lite snö så kan det bli kul med flera bilar som är ute o leker tillsammans.I norrköping isf, tänker inte åka någon längre sträcka med skitbilen. Bra träning till våren när supran ska ut och så kan man ju hjälpas åt att dra upp varandra om det behövs wink

meatos
3 december 2009 · 424 Inlägg

Craazy_ skrev:
så sant så hehe,, linköping kan du ju fan ta dej fram till hehe tongue

meatos skrev:
Är på när det kommer lite snö så kan det bli kul med flera bilar som är ute o leker tillsammans.I norrköping isf, tänker inte åka någon längre sträcka med skitbilen. Bra träning till våren när supran ska ut och så kan man ju hjälpas åt att dra upp varandra om det behövs wink

haha det får vi se då tongue

Caylon Bayerische Motoren Werke
4 december 2009 · 271 Inlägg

Votar för norrpan big_smile

Linkan känns ju lite ovärt tbh smile

BMW M3 E92 (2008)
Coffen Håltagare
6 december 2009 · 239 Inlägg

När de är snö så brukar de ju va bilar på både Duka lagret lkpg och CityGross Mantorp varje kväll big_smile

Men vore kul o arrangera så fler får reda på det tongue

76Lubricants SpeedFreakz Sweden
7 december 2009 · 1 778 Inlägg

Car_Babe skrev:

marwin_of_sweden skrev:
De kanske beror på att farbror blå har en förmåga att dyka upp när man startar en tråd på garaget o bestämmer ett datum;)

Ssssschhhh då äre bäst vi håller tysta wink.

haha jo, fast de är ju värre med sommar träffarna:P På vintern brukar dom ju inte säga så mycke, dom brukar va ganska nöjda över att vi håller oss på parkeringen;)
Men hoppas att de kan komma lite snö snart oxå, inte bara den lilla frosten vi fick förra veckan.

BMW följer inte utvecklingen, BMW leder den!
The spirit of 76. www.76olja.nu
iBruce
8 december 2009 · 124 Inlägg

Sitter också och väntar på snön smile

"Heeeeej dåååå"
calmensten
9 december 2009 · 106 Inlägg

Sitter o kollar på vädret på msn.. De ska ju tydligen snöa nu i helgen o på tisdag nästa vecka så nu e de väl på gång me snö förhoppningsvis smile

Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang