Forumet med flest medlemmar.

pro57
6 juni 2006 · 26 Inlägg

Brukar kolla medlems statistik och har sett att Garaget  just gått om Zatzy 28 001 mot 27 991
finns det andra forum som har fler om vi säger i Norden

callook_skane Avstängd
6 juni 2006 · 257 Inlägg

har varit inne på zatzy några gånger men jag skippade de totalt.... tycker att garaget är mycket bättre.

Garaget.org suger balle. Zatzy är de enda rätta
Davv3
6 juni 2006 · 1 019 Inlägg

callook_skane skrev:
har varit inne på zatzy några gånger men jag skippade de totalt.... tycker att garaget är mycket bättre.

Håller helt och hållet med !

[MÄKI-MEET] GÖRANSSON ARENA, SANDVIKEN 11 JUNI 2016 [MÄKI-MEET crew]
Holme
7 juni 2006 · 1 417 Inlägg

Brukar läsa Allmänt, Frågor och svar, och titta på bilder på zatzy, men det är enbart för dom är bra på att variera frågorna ganska mycket. Men Garaget ligger hästlängder före när det kommer till design, och uppbyggnad.
Det är även en skönare stämning här.

Som sagt, det är ju i garaget alla bilfreaks trivs bäst smile

Neumann
7 juni 2006 · 61 Inlägg

Zatzy Ska De Va.

Stolt Zatzyian

MilleN
7 juni 2006 · 9 108 Inlägg

zatzy har en grym foto & film-avdelning.. Men jag orkar aldrig kolla där över huvud taget längre, är så mycket skit som skrivs så man vet inte vart man ska läsa wink

BoostLogic
7 juni 2006 · 272 Inlägg

Zatzy ska det vara smile Överlägset alla märkesoberoende forum. Det här forumet känns som ett dagis ibland, vissa frågor är så makalöst osmarta och oftast är det redan någon som frågat det. Kolla bara hur många trådar det finns om "vilken dump ska jag ha" "öppet filter" osv osv..
No offence wink
Zatzy får man ett vettigt svar och bättre feedback av fler än en, mest Sharky som har något att komma med här.

Projekt 900hk 2JZ-GTE
www.jleracing.se - Tuningdelar till ett bra pris
chrizz Administratör
7 juni 2006 · 11 790 Inlägg

Kul att ni gillar Garaget, och Zatzy också för den delen. Men jag måste påpeka en sak bara; Garaget.org är inget forum. Det var från början en sida där man kan visa upp sin bil. Forumet tillkom senare som en bi-funktion, och ÄR fortfarande en bi-funktion som jag ser det, precis som mycket annat här på sidan. Garaget.org kretsar kring bilarna helt enkelt, och inte forumet eller något annat.

Garaget.org har utvecklats och utvecklas mer och mer till att bli en fullfjädrad community med allt vad det innebär, och är alltså så mycket mer än bara ett forum.

Mvh.
Christian,
Administratör och skapare av Garaget.org

"Alla blå bär är blå bär - även blåbär - men det är bara blåbär som är blåbär."
Malmoe SSS -12
7 juni 2006 · 3 217 Inlägg

Jag dumpade LunarStorm för detta... Visserligen av diverse anledningar! Typ mognad eller liknande...

Nu sitter jag endast på Garaget.org, vilket man kanske ser på antalet inlägg big_smile

Jag snortar inte kola, jag röker inte på... Är man redan dum i huvet, är det fel väg att gå! - Sabotage, Epilog, Här och nu
Suzuki Swift Sport "ZC32S" (2012)
Phaetoon
7 juni 2006 · 8 156 Inlägg

Fuckface skrev:
Jag dumpade LunarStorm för detta... Visserligen av diverse anledningar! Typ mognad eller liknande...

Nu sitter jag endast på Garaget.org, vilket man kanske ser på antalet inlägg big_smile

Det är verkligen beroendeframkallande... wink

| Moderator
| Medio tutissimus ibis.
| I mitten skall du gå säkrast. (Ovidius)
pro57
7 juni 2006 · 26 Inlägg

Det var ju fortfarande inget svar på frågan?Vilket forum kan titulera sej som störst i Norden?
Gillar åxå garaget bra sida för bilarna,mm

chrizz Administratör
7 juni 2006 · 11 790 Inlägg

pro57 skrev:
Det var ju fortfarande inget svar på frågan?Vilket forum kan titulera sej som störst i Norden?
Gillar åxå garaget bra sida för bilarna,mm

Definiera störst istället. Antalet medlemmar tycker inte jag säger allt för mycket.

Sidan med flest unika besökare i månaden anser jag vara störst.

"Alla blå bär är blå bär - även blåbär - men det är bara blåbär som är blåbär."
Kallberg D.K
7 juni 2006 · 16 Inlägg

Inte för att jag är speciellt aktiv men garaget är helt klart det bästa som finns på nätet, man sitter till och med och kikar här i studentfirandet!!

Pioneer sound.vision.soul
Drönirettab
7 juni 2006 · 21 761 Inlägg

Phaetoon skrev:
Det är verkligen beroendeframkallande... wink

Måste nog hålla med. Det är svårt att krypa till kojs i rätt tid ibland.

THEBADGUY Gorgilus addictus
7 juni 2006 · 4 737 Inlägg

Drönirettab skrev:

Phaetoon skrev:
Det är verkligen beroendeframkallande... wink

Måste nog hålla med. Det är svårt att krypa till kojs i rätt tid ibland.

hehe..mjo denna sidan har hållit mig vaken många ggr:P

Allt för den där jävla hatten!
Hyundai i20 MHEV "Mild" (2021)
Holme
7 juni 2006 · 1 417 Inlägg

Vilket har mest besökare per månad/dag då?

ludde__mannen draminbil.nu
7 juni 2006 · 1 382 Inlägg

Fuckface skrev:
Jag dumpade LunarStorm för detta... Visserligen av diverse anledningar! Typ mognad eller liknande...

Nu sitter jag endast på Garaget.org, vilket man kanske ser på antalet inlägg big_smile

Får säga det samma.. Sedan jag blev medlem här har lunar försvunnit wink


När jag blev medlem här var det bilarna som tog mig hit! Sedan hittade jag forumet och det var grymt! Kändes mer "lagom stort" än zatzy där man inte kan greppa alla ämnen utan att ha det som heltidsjobb! Lite så har det blivit här på garaget nu också.. STORT alltså!! Men det är ju egentligen bara ett plus så nu vet jag inte vad jag svamlar om! Borde antagligen gå och lägga mig istället för att fortsätta skriva!

OverBoosted AUTOBAHNRASER
7 juni 2006 · 3 804 Inlägg

enligt statestik är de bara 577 pers som har använt/använder garagets forum .. yikes


Bmw osv..
chrizz Administratör
7 juni 2006 · 11 790 Inlägg

UseDubbelTurbo skrev:
enligt statestik är de bara 577 pers som har använt/använder garagets forum .. yikes

577 gäster...

lägg till medlemmarna där också smile

men klockan är mycket. Antalet online minskar snabbt vid den här tiden.

"Alla blå bär är blå bär - även blåbär - men det är bara blåbär som är blåbär."
OverBoosted AUTOBAHNRASER
7 juni 2006 · 3 804 Inlägg

chrizz skrev:

UseDubbelTurbo skrev:
enligt statestik är de bara 577 pers som har använt/använder garagets forum .. yikes

577 gäster...

lägg till medlemmarna där också smile

men klockan är mycket. Antalet online minskar snabbt vid den här tiden.

förlåt chrizz jag tänkte fel sad ;P det var 577 SIDOR med medlemmar haha big_smile


Bmw osv..
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang