Forumet med flest medlemmar.

chrizz Administratör
7 juni 2006 · 11 790 Inlägg

ah, då är jag med wink

"Alla blå bär är blå bär - även blåbär - men det är bara blåbär som är blåbär."
OverBoosted AUTOBAHNRASER
8 juni 2006 · 3 804 Inlägg

Välkommen till zatzy.com!

Nordens största märkesoberoende community för bilintresserade. Under åren har zatzy.com vuxit och är i dag ett tongivande forum i motorsverige med aktiva användare från hela världen.

Vårt mål är att skapa en så trevlig mötes- och kontaktplats som möjligt. Se dig omkring och vi garanterar att du kommer att finna mycket intressant och många trevliga likasinnade här!





Chrizz är det inte du som ska ha den texten nu ?


Bmw osv..
Merclone Leg. Spådam
8 juni 2006 · 816 Inlägg

UseDubbelTurbo skrev:
Välkommen till zatzy.com!

Nordens största märkesoberoende community för bilintresserade. Under åren har zatzy.com vuxit och är i dag ett tongivande forum i motorsverige med aktiva användare från hela världen.

Vårt mål är att skapa en så trevlig mötes- och kontaktplats som möjligt. Se dig omkring och vi garanterar att du kommer att finna mycket intressant och många trevliga likasinnade här!





Chrizz är det inte du som ska ha den texten nu ?

Hang 'em high!

Two words; You LOSE!
Riktiga muskelbilar har vindrutetorqueare.
pro57
8 juni 2006 · 26 Inlägg

UseDubbelTurbo skrev:
Välkommen till zatzy.com!

Nordens största märkesoberoende community för bilintresserade. Under åren har zatzy.com vuxit och är i dag ett tongivande forum i motorsverige med aktiva användare från hela världen.

Vårt mål är att skapa en så trevlig mötes- och kontaktplats som möjligt. Se dig omkring och vi garanterar att du kommer att finna mycket intressant och många trevliga likasinnade här!





Chrizz är det inte du som ska ha den texten nu ?

Precis du får be att de ändrar till näst största.wink

JohnnyN Rutinerad medlem
8 juni 2006 · 1 938 Inlägg

Garaget slår verkligen zatzy med billängder wink
Finns faktiskt ingen sida på nätet som är lika beroendeframkallande som garaget big_smile
Tycker nog att forumet är en helschysst del, även om det ska bara vara en bi-sak smile

-K-
9 juni 2006 · 88 Inlägg

Garaget är grymt bra, perfekt att lägga upp bilder/info om bilen. Men när det gäller forum så är det inte mycket (inget?) som slår Zatzy enligt mig iaf smile

Mvh,

BMW 320i F31 M-sport "LCI RWD" (2019)
OverBoosted AUTOBAHNRASER
9 juni 2006 · 3 804 Inlägg

fördelen med zatzy enligt mig är att det är mer 08or (som jag) här är det mer bondlurkar.. men om ja hade vart en bondlurk själv så hade ja nog föredragit garaget.org.. men men ja kan inte välja mellan zatzy o garaget är lika beroende utav båda


Bmw osv..
pro57
18 juni 2006 · 26 Inlägg

Klyftan ökar      28706   mot     28309  och när ska du påpeka att reklamen för det andra forumet inte stämmer längre............winkwink

Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang