Eftersnack: Linköpingsträffen #3 10/7-10

T-Andersson
11 juli 2010 · 347 Inlägg

Nu la jag ut en Eftersnackstråd! smile

Vad tyckte ni om träffen?

Själv tycker jag det va en Kanonträff och en trevlig lördags kväll med fint väder! smile

Senast redigerat av T-Andersson (11 juli 2010)

T. Andersson
Volvo S70 2,5T Evolve
Iam2fast4U
11 juli 2010 · 1 534 Inlägg

"vi hade iaf tur med vädret" det är min summering av träffen

BMW E34 "538" (1990)
Erik_volvo
11 juli 2010 · 15 Inlägg

bra väder, dugligt med folk! men inte så många som bjöd på däckrök och inget lyckat race vad jag såg. jag fick till lite rök en stund iaf smile

Volvo 240 "T5" (1988)
Volkswagen Jetta "Mk1" (1983)
Volvo v70 "Pickup" (1998)
syabo
11 juli 2010 · 1 278 Inlägg

inga som har bilder på en golf som börna?  tre st stod o höll emot i bagaget:) 
förövrigt så kom vi väldigt sent till rusta med det var mycket folk!   sen åkte vi vidare på de andra sakerna men fattade aldrig vad de sysslade med, åkte mest runt tycker ja sad

Street Knight
syabo
11 juli 2010 · 1 278 Inlägg

Erik_volvo skrev:
bra väder, dugligt med folk! men inte så många som bjöd på däckrök och inget lyckat race vad jag såg. jag fick till lite rök en stund iaf smile

då missade du polarn när han börna med golfen;)

Street Knight
T-Andersson
11 juli 2010 · 347 Inlägg

James skrev:
inga som har bilder på en golf som börna?  tre st stod o höll emot i bagaget:)
förövrigt så kom vi väldigt sent till rusta med det var mycket folk!   sen åkte vi vidare på de andra sakerna men fattade aldrig vad de sysslade med, åkte mest runt tycker ja

jajjemen det såg ja allt! Vi som klappade händerna efter! smile

Jag drog på kameran då slutade ni hehe! sad

T. Andersson
Volvo S70 2,5T Evolve
fredde_86
11 juli 2010 · 192 Inlägg

jag tyckte det var bra med folk blir mer o mer för varje träff vilket är positivt! Ang allt annat så var det så att vart vi en kom så var dom blåa redan där dom var där innan vi ens hade åkt dit vi skulle men senare under natten sen så gick det. fick ett par fina repor så så vi gjorde i slutet gäller det att alltid göra! men tack alla som kom var kul och ett stort tack för de som var kvar men ej tillhörde oss som fixa träffen ni vet vilka ni är det är grymt snällt att ni stanna o hjälpte oss plocka ordning på allt o stort plus för alla som använde soppsäckarna! Tackar för allt mvh street knight

Senast redigerat av fredde_86 (11 juli 2010)

Erik_volvo
11 juli 2010 · 15 Inlägg

syabo skrev:

Erik_volvo skrev:
bra väder, dugligt med folk! men inte så många som bjöd på däckrök och inget lyckat race vad jag såg. jag fick till lite rök en stund iaf smile

då missade du polarn när han börna med golfen;)

de måste ja gjort smile

Volkswagen Jetta "Mk1" (1983)
Volvo v70 "Pickup" (1998)
Volvo 240 "T5" (1988)
Accelsson
11 juli 2010 · 240 Inlägg

Högst trevlig kväll/natt trots mycket strul och något otålig publik!

Riktigt flitigt använda sopsäckar med, tackar och bockar! Kan säga att det låg nästan mindre skräp på parkeringen efter denna träff än det gjorde på förra, trots dubbelt upp med folk.

Street Knight
BMW 320d (2011)
syabo
11 juli 2010 · 1 278 Inlägg

T-Andersson skrev:

James skrev:
inga som har bilder på en golf som börna?  tre st stod o höll emot i bagaget:)
förövrigt så kom vi väldigt sent till rusta med det var mycket folk!   sen åkte vi vidare på de andra sakerna men fattade aldrig vad de sysslade med, åkte mest runt tycker ja

jajjemen det såg ja allt! Vi som klappade händerna efter! smile

Jag drog på kameran då slutade ni hehe! sad

haha, han ville spara på däcken wink   synd att den inte diffade de brukar den göra smile     nu står det en ny stänklapp på schemat för han då den smälte tongue

Street Knight
AKKI-MRFUN
11 juli 2010 · 686 Inlägg

vart en kul träff. synd bara att man inte fick köra lite mer. men kommer nog nästa gång med. får väl bjuda på däckrök också nästa gång. vart tvungen o hålla i mig då jag bara däcken bak vart blankslitna o man har ju trots allt lite över 20mil resa hem

RushRacing
BMW 335 "Diskeyn" (2009)
jente
11 juli 2010 · 92 Inlägg

WHITE--RR skrev:
vart en kul träff. synd bara att man inte fick köra lite mer. men kommer nog nästa gång med. får väl bjuda på däckrök också nästa gång. vart tvungen o hålla i mig då jag bara däcken bak vart blankslitna o man har ju trots allt lite över 20mil resa hem

Du är som sagt mer än välkommen. Du få snacka med rille att han skickar med några däck tongue

Street Knight
CVic
11 juli 2010 · 48 Inlägg

Lägger in länken till Erik_volvos sladdande här också ifall någon missade den i inför-tråden: http://www.youtube.com/watch?v=d7NZZMWTP-E

hangman
11 juli 2010 · 2 174 Inlägg

bra väder, men halvtaskigt arrangerat emot typ mjölby när dom hade walkie talkies höll koll på poliser m.m så man kunde leka, fixade race m.m.

Fast det var så fint väder var det halvtaskigt med folk måste jag säga. Hade förväntat mig mer.

Nisse_Bravo Stolt VolvoRaggare
11 juli 2010 · 37 Inlägg

Mina bilder från träffen. fråga innan ni ska ha nån bild och låt texten vara kvar!!

http://www.garaget.org/mypage/gallery.p … cat=105674

mvh Mattias

http://www.lkpgperformance.zoomin.se LKPG Performance
B21E 398 H-kam Dubbla Stromberg Extraktorgrenrör
fredde_86
11 juli 2010 · 192 Inlägg

hangman skrev:
bra väder, men halvtaskigt arrangerat emot typ mjölby när dom hade walkie talkies höll koll på poliser m.m så man kunde leka, fixade race m.m.

Fast det var så fint väder var det halvtaskigt med folk måste jag säga. Hade förväntat mig mer.

det har vi med och använder men i går var det någon från insidan som moste ha ringt io varnat om vart vi åkte o vidare för dom var på plats innan vi ens kom dit! dom blå asso

M-Axelsson
11 juli 2010 · 166 Inlägg

helt okej träff enligt mig smile tycker dock att folket kan komma tillbaka till parkeringen om racen inte går nått vidare wink ajja vi ifrån Motala prata om o börja köra träffar sista helgen i månaden i våran lilla stad, låter intressant? tongue

Turbo femma
Mobeerg carzy
11 juli 2010 · 461 Inlägg

Helt ok träff. Dock verkar det inte vara många som tar bilder osv?
O träligt att de inte blev så mkt körande på kvällen.

Team BSG
Nobbeoijoij
11 juli 2010 · 108 Inlägg

Bra kväll byte däck två ggr wink tack för en trevlig träff:)

Den som ingen turbo har, han får åka utan bar
BMW E36 328 "Mr Midnight purple" (1997)
GTI-TDI bass i stora lass
11 juli 2010 · 203 Inlägg

Här är ngr bilder från kvällen big_smile

säg gärna till om ni lånar någon bild smile

http://www.garaget.org/mypage/gallery.p … cat=105686

Senast redigerat av GTI-TDI (25 juli 2010)

Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang