Eftersnack: Friday Night Meet 13/5 Parkeringshuset våning 3/4 Jakobsberg 20.00

Masterworks
15 maj 2011 ·

osman-aglar skrev:
för vilka har jag förstört varför blir det förstört när man bränner däck

Om du inte kan lista ut det så bör du vänta med att bränna däck oxå!

nicke8
15 maj 2011 · 218 Inlägg

Galic_Andro skrev:

osman-aglar skrev:
vem har sagt att jag inte får bränna mina däck vem e du du ska säga till mig bränn inte dina däck jag får bränna mina däck om jag vill jag har sjjobbat tjänat pengar och kan slösa de hur jag vill

Då har du råd att betala självriskerna på bilarna du förstör med en massa stenskott, tycker du om att skada någons annans egendom?

Din koppling i skallen verkar slira rätt duktigt alltså, du tycker alltså att det är okej att leka och bränna däck framför barn och familjer som är och tittar på bilar en fredagskväll i ett parkeringshus? Kom gärna fram till teamet nästa fredag och försök förklara att du har rätt, ange ditt regnr, ägarnamn osv osv så kan vi lösa detta på ett smidigare sätt. (jag känner att en adminvarning på dig kommer snart)

//Andro

1+

Fuzzer SMR | SM Racing
15 maj 2011 · 651 Inlägg

osman-aglar skrev:
vem har sagt att jag inte får bränna mina däck vem e du du ska säga till mig bränn inte dina däck jag får bränna mina däck om jag vill jag har sjjobbat tjänat pengar och kan slösa de hur jag vill

Du får inte bränna däck medans du rullar, dock "får" du göra det stillaståendes, men det faller under "Störande av allmän ordning och vårdslöshet i trafik".
Utanför inhägnat område = inte börna
I inhägnat område = börna smile

Senast redigerat av Fuzzer (15 maj 2011)

SM Racing
BMW E30 325 "Touring" (1990)
zepppe SMR | SM Racing
15 maj 2011 · 280 Inlägg

Grus på backen - Gasglad tok - Däcken snurrar och skickar iväg gruset - Grus träffar bil och slår med sig en flaga med färg.

Volvo 744 GLT "Frida" (1988)
osman-aglar
15 maj 2011 · 12 Inlägg

jag har ganska råd men jag förstör inte för de andra plus det finns inga sten i parkeringshuset plus det finns inga familj och inga barn   och en grej till om jag skulle göra ett misstag så skulle jag betala för den som jag har förstört hans bil men jag har inte gjort det

Galic_Andro Sthlm(s)low Familia
15 maj 2011 · 1 177 Inlägg

osman-aglar skrev:
för vilka har jag förstört varför blir det förstört när man bränner däck

Du sprutar en massa grus på folk och bilar bakom när du bränner däck!!! Vad i den meningen är det du inte förstår lilla gubben!?!?

Då tar vi en basiclektion för dig, då du inte verkar förstå ett skit av det vi säger.

Vad händer när det kommer sten på en lack? Jo...tadaaa... stenskott... det blir skador på bilarna.

Det är vi som håller i träffen, vi har våra regler och vi uppskattar om ni kan hålla dessa regler för att ALLA ska trivas, du kan leka med din bil i Kista-trakterna där du bor, där tycker säkert kidsen att det är coolt...! Got it?

Edit: Alla ni som känner sig träffade av denna bil så har han inte suddat bort reg-nr på sin signaturbild wink

| Sthlm(s)low @ facebook | | wescrape |
BMW 518i E28 "Respect Your Elders" (1988)
Kuffe Audi:ot
15 maj 2011 · 183 Inlägg

osman-aglar skrev:
för vilka har jag förstört varför blir det förstört när man bränner däck

Föreslår att du och din vän speedfreak kan anordna egna träffar om ni tycker att det är ni som ska bestämma reglerna och inte TNM. Så blir vi alla nöjda wink

Aerodynamics is for those who cannot manufacture good engines.
Fuzzer SMR | SM Racing
15 maj 2011 · 651 Inlägg

osman-aglar skrev:
jag har ganska råd men jag förstör inte för de andra plus det finns inga sten i parkeringshuset plus det finns inga familj och inga barn   och en grej till om jag skulle göra ett misstag så skulle jag betala för den som jag har förstört hans bil men jag har inte gjort det

Det finns grus i p-huset. Grus från vägarna fastnar på däcken och lossnar i p-huset.

SM Racing
BMW E30 325 "Touring" (1990)
osman-aglar
15 maj 2011 · 12 Inlägg

för och första jag har inte burnat i parkerings huste jag har alldrig gjort det vid alla bilarna kanske han men inte jag plus om jag ska burna jag gör dett vid ingången eller längst uppe okej men om jag gör något vid andra bilar då som och säg till men inte nu

Kuffe Audi:ot
15 maj 2011 · 183 Inlägg

osman-aglar skrev:
för och första jag har inte burnat i parkerings huste jag har alldrig gjort det vid alla bilarna kanske han men inte jag plus om jag ska burna jag gör dett vid ingången eller längst uppe okej men om jag gör något vid andra bilar då som och säg till men inte nu

Såg du länken jag la upp på förra sidan? om inte, klicka dig dit och läs.

Aerodynamics is for those who cannot manufacture good engines.
Gulo KEEP TO THE RIGHT IM BEHIND YOU!
15 maj 2011 · 51 Inlägg

osman-aglar skrev:
jag har ganska råd men jag förstör inte för de andra plus det finns inga sten i parkeringshuset plus det finns inga familj och inga barn   och en grej till om jag skulle göra ett misstag så skulle jag betala för den som jag har förstört hans bil men jag har inte gjort det

Jag har min dotter med mig så säg inte att det inte finns barn där börna runt min bil och det lär vara det sista du gör.

KEEP TO THE RIGHT IM BEHIND YOU!
Come to the dark side we have cookies!
Volkswagen Multivan "Boombox" (2018)
Volkswagen Polo gti "Ginger Efter min mamma R.I.P" (2009)
osman-aglar
15 maj 2011 · 12 Inlägg

ingen kan säga till mig vad jag ska göra men jag gillar inte heller börna runt bilar det kan du förstå okej

Galic_Andro Sthlm(s)low Familia
15 maj 2011 · 1 177 Inlägg

osman-aglar skrev:
för och första jag har inte burnat i parkerings huste jag har alldrig gjort det vid alla bilarna kanske han men inte jag plus om jag ska burna jag gör dett vid ingången eller längst uppe okej men om jag gör något vid andra bilar då som och säg till men inte nu

Reglerna är simpla, INGEN lek i parkeringshuset.

Vi lägger ner tid kropp och skäl på det här, vi tjänar ingenting på att stå och ha en träff för norrorts-folket. Vi skulle lika gärna kunna sitta hemma, en Corona i handen och pilla navel-ludd framför teven. Men vi gör det här för eran skull, och för att kunna ha en ordnad och trevlig träff, där ALLA är välkomna, familjer, folk som inte äger bilar och får reda på detta, polare, ja rubbet.

Och vad får vi tillbaka då, jo folk som står och förstör för oss för att vi frivilligt FÖR ERAN skull arrangerar en träff med efteraktiviteter.

Ibland har man undrat om det verkligen är värt arbetet, vi kan lika gärna lägga ner detta så finns det inget mer träffande och efteraktiviteter på fredagar, vad säger ni?

I thought so....!

Nu skärper vi oss, visa lite respekt för det vi gör för ER och håll er till dem små enkla få regler vi har.

Skriver inte ett ord till om detta.

Väl mött nästa fredag, och ingen lek är ni snälla. Vi har t.ex nu förlorat en riktigt trevlig träffbesökare (Masterworks) pga att han tar hand om sin bil, vill inte ha stenskott och folk leker i garaget.

Låt oss inte skrämma iväg folk, vi gör som sagt detta helhjärtat, då väntar vi oss detsamma tillbaka.

Enough said....!

| Sthlm(s)low @ facebook | | wescrape |
BMW 518i E28 "Respect Your Elders" (1988)
osman-aglar
15 maj 2011 · 12 Inlägg

jag förstår är ganska bra men jag säger till är att det är kanske roligt för många börna jag säger men jag säger till är att jag gillar inte heller göra det bredvid andra bilar men jag respekterar reglerna jag säger bara vad jag tycker okej jag vill också ha kul och roligt med alla

Galic_Andro Sthlm(s)low Familia
15 maj 2011 · 1 177 Inlägg

osman-aglar skrev:
jag förstår är ganska bra men jag säger till är att det är kanske roligt för många börna jag säger men jag säger till är att jag gillar inte heller göra det bredvid andra bilar men jag respekterar reglerna jag säger bara vad jag tycker okej jag vill också ha kul och roligt med alla

Efter Gulos lilla inlägg så ändrade du helt attityd för vad du var för och inte för. kul att du fattar, händer detta i parkeringshuset från din bil EPF415 så åker du ut, och då är det inte arrangörerna som har hand om detta, utan då tror jag att besökarna tar tag i detta.

Ha det bra och snälla lek inte i garaget!!

| Sthlm(s)low @ facebook | | wescrape |
BMW 518i E28 "Respect Your Elders" (1988)
Fuzzer SMR | SM Racing
15 maj 2011 · 651 Inlägg

Jag tycker iaf att TNM arrangerar bra träffar! Jag har alltid haft trevligt, och kommer så ofta jag kan wink
Sen att vissa inte kan sköta sig är inte arrangerarnas fel

Senast redigerat av Fuzzer (15 maj 2011)

SM Racing
BMW E30 325 "Touring" (1990)
osman-aglar
15 maj 2011 · 12 Inlägg

ingen kan ta mig ut från garajet  plus jag får göra vad jag vill men jag gör inget bredvid folk

skriver inga mer komentarer...............................................

Kuffe Audi:ot
15 maj 2011 · 183 Inlägg

osman-aglar skrev:
ingen kan ta mig ut från garajet  plus jag får göra vad jag vill men jag gör inget bredvid folk

skriver inga mer komentarer...............................................

Respekt är allt som krävs för att dessa träffar ska bli trevliga. Behandla folk som du själv vill bli behandlad. Inte mer än så.
Om du på fullt allvar tror att du kan köra över folks åsikter så kan du nog räkna med att folk kör över dina. Då får du se vem som bestämmer om du ska vara kvar i garaget eller inte.

Aerodynamics is for those who cannot manufacture good engines.
AMG_Beast
15 maj 2011 · 5 Inlägg

osman-aglar skrev:
ingen kan ta mig ut från garajet

Värst vad optimistisk man var här då...lol

Nightmare89
15 maj 2011 · 939 Inlägg

Här var det livat!!! Såg allt lite folk med kamera så fram med bilderna nu:]

Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang