Erfarenhet av lmr.se?

Volvoniss
2 januari 2013 · 227 Inlägg

Börjar bli smått irriterad på www.lmr.se...
Beställde lite bilgrejer för en månad sen! Fortfarande inga grejer, inga svar eller någonting! Lika tyst som i graven.

Någon som har erfarenheter om denna firma???
Funderar starkt på att avbeställa min order därifrån!

fredriikk
2 januari 2013 · 23 Inlägg

Bara bra saker att säg om dom! smile

no_fake
2 januari 2013 · 865 Inlägg

Jag har beställt därifrån flera gg utan problem

Pendulum
2 januari 2013 · 1 298 Inlägg

Bara handlat ur butik och de har haft sakerna i lager så kan inte säga något dåligt. Trevliga var dem väl med.

För att vara klok måste man ha erfarenhet, och för att ha erfarenhet måste man ha gjort dumheter.
GasGlad1337
2 januari 2013 · 460 Inlägg

Slim_M skrev:
Börjar bli smått irriterad på www.lmr.se...
Beställde lite bilgrejer för en månad sen! Fortfarande inga grejer, inga svar eller någonting! Lika tyst som i graven.

Någon som har erfarenheter om denna firma???
Funderar starkt på att avbeställa min order därifrån!

Va samma för mig i somras, jag beställde spacers och efter 2 veckor utan att något hänt ringde dom upp och ursäktade för dom hade missat min order... sen dröjde det inte länge föräns dom kom men ändå!

Ung pojk med stort intresse för gamla volvoturbos :)
Volvo 744 T5 "Thomas740T5 på facebook" (1986)
turbodeath
2 januari 2013 · 2 452 Inlägg

samma här men det är kanske bättre om du ringer långe-mikael o kollar så inte det blivit nått galet med ordern då....eller så har dom kanske inte just dina grejer på lager...kolla som sagt men kan bara säga gott om han,dels trevlig o prata m han som sagt.

döden kommer tillbaka
Anderholm
2 januari 2013 · 613 Inlägg

köpte lite grejer därifrån förra året  tog väl 3-4 veckor innan det kom efter några samtal
fyfan vilket skit vindavvisarna va snesågade fattades ungefär 3-4mm på alla fyra samt att de var så fruktansvärt tunna höll man den i handen böjdes den nästan av sig egen vikt köpte lite annat som inte heller va bra

ringde tog kanske 4 dagar innan någon svarade retunerade grejerna iallfall och skulle få pengarna tillbaka gick 2 veckor inga pengar kom de hämtade inte heller ut paketet snabbt som överrenskommet

ringde igen tog ytterligare 3-4 dagar innan man fick något besked
han skyllde snabbt ifrån sig på diverse sjukdomar och dylikt..

fick alla pengar tillbaka och köper i fortsättningen Väldigt lite över nätet
beställer bara från större firmor

Volvo 745-GL "AnDerHoLm" (1992)
Volvoniss
2 januari 2013 · 227 Inlägg

all right! Tack för svaren!

Volvoniss
4 januari 2013 · 227 Inlägg

bör tillägga nu att fick mail idag om att grejerna blivit skickade igår, framme på måndag.

kan vara helg dagarna som spökat vid jul + lite andra saker.

Men nu är sakerna på väg iallafall.

Vettemannen >>>>>JÄNKEBILSIDIOT<<<<<
4 januari 2013 · 14 080 Inlägg

Slim_M skrev:
Börjar bli smått irriterad på www.lmr.se...
Beställde lite bilgrejer för en månad sen! Fortfarande inga grejer, inga svar eller någonting! Lika tyst som i graven.

Någon som har erfarenheter om denna firma???
Funderar starkt på att avbeställa min order därifrån!

När jag klickar på länken www.lmr.se så kommer jag till nåt som heter Rådal & Seif KB och dom verkar inte sälja bildelar precis.

/Benny

Jag har en paroll--Long live rock'n'roll!!!
Jag säger som Rännhola Rockers:
Ni som kör européer, Ta era kärror med er och ställ dom där dom hör hemma, i cykelstället!!!
Min youtubekanal!
Pontiac Trans Am GTA "PIZZARÄCERN" (1987)
Chevrolet Corvette C4 "RÖDA FARAN" (1986)
BOLIN_
4 januari 2013 · 2 763 Inlägg

Jag beställde lite grejer därifrån i höstas och efter en och en halv vecka hade inget kommit så jag skrev till de lite snabbt och frågade om grejerna, 20 min senare ringde mobilen och det ringde en trevlig kille som berättade att de hade glömt skicka mitt paket, som plåster på såren fick jag en kompensation i form av godsaker till bilen.

Kan jag tänka mig att handla utav de igen? Absolut, grabbarna är hur trevliga som helst och priserna är bra! smile

Volvo - For Life
zemet
4 januari 2013 · 4 056 Inlägg

Har själv inte haft något att göra med honom men min bror har haft mycket kontakt och handla och har varit väldigt nöjd.

Tesla Model S P85D "LingonExpressen" (2015)
frazze-man
4 januari 2013 · 8 Inlägg

Kan vara www.l-m-r.se som du menar.
Har beställt därifrån och fick grejerna riktigt fort.

Vettemannen >>>>>JÄNKEBILSIDIOT<<<<<
4 januari 2013 · 14 080 Inlägg

frazze-man skrev:
Kan vara www.l-m-r.se som du menar.
Har beställt därifrån och fick grejerna riktigt fort.

Det var skillnad det!

/Benny

Jag har en paroll--Long live rock'n'roll!!!
Jag säger som Rännhola Rockers:
Ni som kör européer, Ta era kärror med er och ställ dom där dom hör hemma, i cykelstället!!!
Min youtubekanal!
Pontiac Trans Am GTA "PIZZARÄCERN" (1987)
Chevrolet Corvette C4 "RÖDA FARAN" (1986)
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang