Det brutalaste du har kört!!

jimbon
15 januari 2013 · 711 Inlägg

Noart skrev:
http://forumbilder.se/thumbs/4f5201340514P1289.jpg
http://forumbilder.se/thumbs/bb5201340527Pd53a.jpg
70+ ton kärlek, 450hästar cummins 6a på 14 liter. Lyfter över 30ton och mosar skiten ur det mesta. smile
Min kära far står som modell.

Samma fordon som jag kör på jobbet,första gången man körde dessa så var man inte kaxig wink

TobbeE_87 Fritidsforskande yrkesförare
15 januari 2013 · 938 Inlägg

Oj, en liten 32-22, här uppe har dom bara 28-21 som störst å lossa med...

Jag gasar tills det rasar, sen tar vi lite till... :)
MVH // Tobbe, *BECE**
Noart Cykelhatande yrkeschaufför.
16 januari 2013 · 241 Inlägg

Jimbon: Har ni 32-22? Trodde ingen förutom Iggesundsbruk hade beställt den modellen.

Tobbe: Jo, 28-21 har dom 2 stycken av också, sen några av ännu mindre modell på sågen, men de håller jag inte koll på. big_smile

jimbon
16 januari 2013 · 711 Inlägg

Noart skrev:
Jimbon: Har ni 32-22? Trodde ingen förutom Iggesundsbruk hade beställt den modellen.

Tobbe: Jo, 28-21 har dom 2 stycken av också, sen några av ännu mindre modell på sågen, men de håller jag inte koll på. big_smile

Tänkte jag inte ens på,kollade på nån bild jag hade och det är 28-21..

TS_quattro fyrkrafsare
16 januari 2013 · 1 443 Inlägg

valle22 skrev:
Mitt värsta åk än idag efter 17år sedan på MekB7 Revingehed

47 liters V12 Dieselmotor på 1500 hk flyttar en 55ton klump väldigt smidigt och snabbt, hela 72km/h i toppfart

//Valle

http://www1.garaget.org/gallery/images/153/152558/152558-53ea292ea80ba343d326587369dda241.jpg

nåja, skulle vilja se den bil som klarar 70 km/h - 0 km/h med en bromssträcka som motsvarar fordonets längd  wink

det är fan det tuffaste med alla banddrivna pansarburkar, oavsett om de väger mer än 10 elefanter så är det jävlar inget fel på bromsarna vid en total pallnit  smile

Riktiga bilar är fyrhjulsdrivna...
Numera leg. grusligist!
Subaru Legacy Station 2.0R "Obsidian Black Pearl" (2007)
TimR
16 januari 2013 · 84 Inlägg

Min Yamaha r6 som jag hade är det brutalaste jag kört. 200 km/h på 4ans växel, då hade jag 2 växlar kvar att peta i.

Det var ganska svårt att sitta kvar på hojen när man vred på full rulle på 2ans växel i 12000 varv och sen crossväxla vid 16500 varv wink

Ryser bara jag tänker på det.

newk
16 januari 2013 · 42 Inlägg

TimR skrev:
Min Yamaha r6 som jag hade är det brutalaste jag kört. 200 km/h på 4ans växel, då hade jag 2 växlar kvar att peta i.

Det var ganska svårt att sitta kvar på hojen när man vred på full rulle på 2ans växel i 12000 varv och sen crossväxla vid 16500 varv wink

Ryser bara jag tänker på det.

Min R1 '06 gjorde 165 på ettan smile

Busgrabb Rejsa ?
16 januari 2013 · 2 959 Inlägg

TimR skrev:
Min Yamaha r6 som jag hade är det brutalaste jag kört. 200 km/h på 4ans växel, då hade jag 2 växlar kvar att peta i.

Det var ganska svårt att sitta kvar på hojen när man vred på full rulle på 2ans växel i 12000 varv och sen crossväxla vid 16500 varv wink

Ryser bara jag tänker på det.

Vad är det för moppefuckosnack?
Svårt att sitta kvar på en 600cc sporthoj vid fullgas på 2:an?
Satt du på bönpallen eller har du otroligt klena armar?
Att "crossväxla" vid varvstopp fungerar inte om du inte släpper av gasen och då blir det ju mjukare än att koppla och möta upp med gas igen.
Asså jag tycker det hela låter som någon som inte kört hoj.

Inget illa menat så men har man kört mycket hoj borde man reagera på denna texten.

Autotech
BMW 335D (2008)
F1LL3
16 januari 2013 · 148 Inlägg

Det kraftigast jag kört än så länge är väl min egna bil. Nästan 300 hk. Fan man skulle börjat med en mindre kraftig bil som första bil, nu lär man ju bara vilja ha mer och mer hk wink

TimR
18 januari 2013 · 84 Inlägg

Busgrabb skrev:

TimR skrev:
Min Yamaha r6 som jag hade är det brutalaste jag kört. 200 km/h på 4ans växel, då hade jag 2 växlar kvar att peta i.

Det var ganska svårt att sitta kvar på hojen när man vred på full rulle på 2ans växel i 12000 varv och sen crossväxla vid 16500 varv wink

Ryser bara jag tänker på det.

Vad är det för moppefuckosnack?
Svårt att sitta kvar på en 600cc sporthoj vid fullgas på 2:an?
Satt du på bönpallen eller har du otroligt klena armar?
Att "crossväxla" vid varvstopp fungerar inte om du inte släpper av gasen och då blir det ju mjukare än att koppla och möta upp med gas igen.
Asså jag tycker det hela låter som någon som inte kört hoj.

Inget illa menat så men har man kört mycket hoj borde man reagera på denna texten.

Oj här är någon som tar väldigt illa upp och vill bevisa att man vet bäst.

Vafan är det för jävla problem med att crossväxla vid varvstopp då?! Du har ju tryck på växelpedalen och när du når varvstopp så blippar du till med gasen så hoppar nästa växel i. Jävla amatör.

Om du inte tycker det är brutalt när man kör fullgas med sporthoj så är du garagets största myttare.

TimR
18 januari 2013 · 84 Inlägg

newk skrev:

TimR skrev:
Min Yamaha r6 som jag hade är det brutalaste jag kört. 200 km/h på 4ans växel, då hade jag 2 växlar kvar att peta i.

Det var ganska svårt att sitta kvar på hojen när man vred på full rulle på 2ans växel i 12000 varv och sen crossväxla vid 16500 varv wink

Ryser bara jag tänker på det.

Min R1 '06 gjorde 165 på ettan smile

Min pappa är bättre än din smile

Busgrabb Rejsa ?
18 januari 2013 · 2 959 Inlägg

TimR skrev:

Busgrabb skrev:

TimR skrev:
Min Yamaha r6 som jag hade är det brutalaste jag kört. 200 km/h på 4ans växel, då hade jag 2 växlar kvar att peta i.

Det var ganska svårt att sitta kvar på hojen när man vred på full rulle på 2ans växel i 12000 varv och sen crossväxla vid 16500 varv wink

Ryser bara jag tänker på det.

Vad är det för moppefuckosnack?
Svårt att sitta kvar på en 600cc sporthoj vid fullgas på 2:an?
Satt du på bönpallen eller har du otroligt klena armar?
Att "crossväxla" vid varvstopp fungerar inte om du inte släpper av gasen och då blir det ju mjukare än att koppla och möta upp med gas igen.
Asså jag tycker det hela låter som någon som inte kört hoj.

Inget illa menat så men har man kört mycket hoj borde man reagera på denna texten.

Oj här är någon som tar väldigt illa upp och vill bevisa att man vet bäst.

Vafan är det för jävla problem med att crossväxla vid varvstopp då?! Du har ju tryck på växelpedalen och när du når varvstopp så blippar du till med gasen så hoppar nästa växel i. Jävla amatör.

Om du inte tycker det är brutalt när man kör fullgas med sporthoj så är du garagets största myttare.

Lådorna är inte direkt så jättesmidiga då det bara är ett litet blipp som på en crossmaskin för att få i växlarna men ok....vi lämnar det.
Jag tycker inte att en 600cc maskin är så brutal på 2:an så man knappt kan sitta kvar vid full rulle som du skriver.
Den har inget direkt ös förän över 10-11k och då öser det ju på lite men din beskrivning låter som du är 17 år.

En nyare 1000cc maskin typ RSV 1000 eller Gixxer 1000 är det däremot jävligt bra ös i, dock långt ifrån så man knappt kan sitta kvar.
Myttare föresten, kolla mitt fotogalleri så har du lite hojar jag haft, finns ett par till som jag inte har bilder på.

Autotech
BMW 335D (2008)
DrenneR
19 januari 2013 · 336 Inlägg

v70r bsr chippad värre än så har de inte blivit, gick väl helt okej men jävligt tråkig och värdelös bil att köra, fick mig att bli turbohatare ordentligt xD

BMW 535i (1990)
MB350se S-klass =)
19 januari 2013 · 295 Inlägg

Måste va kärringen i tvåan smile)


Nä skämtosida... Måste nog bli en sl 55 amg frå 07 typ...

BMW 328IA "beevern" (1997)
MrCrankyface
19 januari 2013 · 461 Inlägg

Svårt att avgöra .. Fått låna/provköra både en trimmad RS4(400hk+) samt en GSX-R1000 ... Den senare är nog lite mer av en brutal upplevelse...

Volvo Amazon "131" (1965)
xXSammy
19 januari 2013 · 6 588 Inlägg

Inte så "brutalt" men en Polis V70 iaf. <:

De/Dem
ExXtr3me Kiss my palewhite ass
20 januari 2013 · 1 898 Inlägg

Volvo
700 Hk 3150 Nm.

Alltid Oavsett
Förevigt Djurgården
charem STHLM(S)LOW CREW!
20 januari 2013 · 564 Inlägg

gsx-r 1000 helt klart. Annars min kusins fd trimmade s3! Helvete!

Stolt arrangör av Stockholms största bilträffar!
STHLM(S)LOW CREW!
STHLM(S)LOW @ FACEBBOK.
BMW 320ci E46 "STHLMSLOW CREW CAR" (2001)
Eddy Galen, inte dum.
20 januari 2013 · 1 324 Inlägg

står väl mellan en 400 hästars r32 GTR och en lika stark mustang -06.

Med tanke på att r32:an inte hade krängningshämmare bak så var väl det lite mer brutalt. iallafall i svängarna.

hengxel
21 januari 2013 · 192 Inlägg

ockelbo 600-2 big_smile

Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang