Hej jag har en volvo 945 turbo, vad kan vara för fel när bränslemätaren står i botten hela tiden men när jag får lite bränsle så lyser endå lampan, kan de bero på att de är glapp i någon kabel eller? Mvh Putte
Med ytterst vänliga hälsningar/Lars. Sitemoderator
-------------------------------------------------------------------------- Melissa:"But they're all following you?" Rubber Duck:"No, they ain't. I'm just in front." - Convoy.
Med ytterst vänliga hälsningar/Lars. Sitemoderator
-------------------------------------------------------------------------- Melissa:"But they're all following you?" Rubber Duck:"No, they ain't. I'm just in front." - Convoy.
MSpader skrev: standard 740/940 sjuka, armaturen rostar fast i tanken, så visar den bott hela tiden
precis! fast de e fler 940s som funkar än 740s, tror jag har sett 1 IRL i en 740 som har funkat och i båda mina 940 så har den funkat
Är inte SÅ ovanligt med 740s med fungerande.Skulle tippa på uppåt 50%.Har sj haft 6st 740's och mina föräldrar har haft två vardera det blir alltså totalt 10st,i 7 av dom har dom funkat.
MSpader skrev: standard 740/940 sjuka, armaturen rostar fast i tanken, så visar den bott hela tiden
precis! fast de e fler 940s som funkar än 740s, tror jag har sett 1 IRL i en 740 som har funkat och i båda mina 940 så har den funkat
Är inte SÅ ovanligt med 740s med fungerande.Skulle tippa på uppåt 50%.Har sj haft 6st 740's och mina föräldrar har haft två vardera det blir alltså totalt 10st,i 7 av dom har dom funkat.
dra åt h*lvete! fan då måste jag o alla mina polare som har haft/ har bara haft otur o köpa dom som inte funkar
Ju fortare du kör, ju mindre tid förbrukar du på vägen och därefter minskar risken för olyckor!
Patrikm93 skrev: Jo men precis, för har hört att typ 95% av alla 740 strular, men finns ganska många 940s som funkar, då tänkte jag ifall de kunde vara något annat
Jag vet att vissa 940 instrument kan strula, då löder folk om det vid armaturen så funkar det igen. Så det är antingen armaturen eller instrumentet.