kan man få "3-blinkningar" på blinkersen på 850??

Tbtommy Fölkesberg
17 mars 2008 · 163 Inlägg

E de nån som vet hur man kan få till den såkallade "3-blinkningen"?Som finns i nyare bilar..Du slår till blinkersspaken lite lätt vid tex ett körfälts byte och de blinkar automatiskt 3ggr..De skulle ju underlätta en hel del de på min gamla 855a T5a -94a.
Hur tror ni man kan fixa de?? Confused

Sen skulle jag veta om de går å koppla in volvos regnsensor i bilen?
Hur göra då???

Tack för svaren!!!!

turboforssen Telge Drifting Team
17 mars 2008 · 5 398 Inlägg

turboTommy skrev:
E de nån som vet hur man kan få till den såkallade "3-blinkningen"?Som finns i nyare bilar..Du slår till blinkersspaken lite lätt vid tex ett körfälts byte och de blinkar automatiskt 3ggr..De skulle ju underlätta en hel del de på min gamla 855a T5a -94a.
Hur tror ni man kan fixa de?? Confused

Sen skulle jag veta om de går å koppla in volvos regnsensor i bilen?
Hur göra då???

Tack för svaren!!!!

du får ursäkta men hur jävla lat är du ? visst det är väl lite ballt men man rör ju knappt händerna  när man ska blinka eller slå på torkarna smile

Den Som Ingen Turbo Har, Han Får Åka Utan Bar :P
http://telgedrifting.forum24.se/
Volvo 960 (1991)
Volvo v70 (1997)
ZZZADA T5 beroende
17 mars 2008 · 345 Inlägg

turboforssen skrev:

turboTommy skrev:
E de nån som vet hur man kan få till den såkallade "3-blinkningen"?Som finns i nyare bilar..Du slår till blinkersspaken lite lätt vid tex ett körfälts byte och de blinkar automatiskt 3ggr..De skulle ju underlätta en hel del de på min gamla 855a T5a -94a.
Hur tror ni man kan fixa de?? Confused

Sen skulle jag veta om de går å koppla in volvos regnsensor i bilen?
Hur göra då???

Tack för svaren!!!!

du får ursäkta men hur jävla lat är du ? visst det är väl lite ballt men man rör ju knappt händerna  när man ska blinka eller slå på torkarna smile

Det är ju så grymt skönt när man har vant sig, vid tex motorvägskörning smile

Seat Leon CUPRA R ST "300 4Drive" (2020)
Volvo 850 T-5R "Sv.Såld Manuell" (1995)
Bos
17 mars 2008 · 264 Inlägg

Bara en gissning, men borde det inte gå o ta ett blinkrelä från en nyare v70 o bara klämma dit.. dom är det ju 3 blink i ett.

Volvo v70 (2008)
zshoe Kokar ris
17 mars 2008 · 923 Inlägg

päronen har en seat cordoba '04 lr ngt sånt, den har så, tycker det är grymt jobbigt förutom på motorvägen, typ när man ska avbryta ett filbyte, eller råkar snudda spaken..

"står inte v tec för turbo motor?? satans jävla skit snackare överallt!"
BMW Z3 "zshoe" (1999)
Tomten Tomten
17 mars 2008 · 1 065 Inlägg

surfa in på conrad.se dom säljer en dosa som man kopplar in så får du den funktionen.


Närmaste jag hitta var http://www.conrad.se/?article=852637

Senast redigerat av Tomten (17 mars 2008)

BMW 525i Touring M-sport "Familje Edition" (2002)
Chevrolet Impala 4dr HT "Pimpala" (1968)
Xoff Volvo tönt... =)
17 mars 2008 · 2 344 Inlägg

ush! jag hatar 3 blinket! när jag byter fil så blinkar jag 1 gång å då vill jag blinka 1 gång! inte 3... men smaken är som baken... men jag hade ju kopplat ur det ifall jag hade köpt mig en nyare bil...

Volvo V70 T5 "Ajoli - Den odödliga" (1997)
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang